Umayinannesi çok un kullanuyorsunuzdur. Poğaça hamuru biraz ele yapısır kivam olması lazım. Açarken yapısırsa elinize ellerinizj hafif yağlağın. Birde hamurun içine mesela 1 su bardagi sıvî yağ yazar ya oyleyse sıvi yaģın yarısını hamurun harcina yarısinıda hamuru yoğuduktan sonra üzerine döküp tekrar yoğurun o zaman yumuşak bir poğaça elde edersiniz😊Benim yaptığım poğaça tarifi deneyin derim💜
3 su bardağı ılık süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 yumurta
6 yemek kaşığı şeker
1 tane yaş maya
1 tatlı kaşıqı tuz
Aldığı kadar un
Üzeri için
1 adet yumurta sarısı
Çörek otu & Susam.