Durununannesi06 Dün aldık kızım asla kullanmıyor ağlıyor bende mecbur satıyorum ısıne yarayan kullansınn bari 180 tl ye 290 aldık
DoraKizimm Durununannesi06 Maskeyi takmadan kullanmayı denediniz mi? Benim bebeğim bir aylık daha. Doktor buharı burnuna doğru tutsanız bile fayda eder demişti. Biz de öyle yapıyoruz şimdilik.
Kabakcekirdegimiray Durununannesi06 çok geçmiş olsun. Bizde kızım hastayken aldık ağlasa da yaptık ne yazık ki. Tavsiyem satmayın yapmaya çalışın. Evde de bulunsun dünya hali belli mi olur
Durununannesi06 DoraKizimm daha bi aylık hiç bişeyin farkında değil bi 13aylık olsun asla kabul etmıyo
Busragokceberra Durununannesi06 https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.