Asafemir06 Allah onların kökünü kurutsun diyeceğim de yaratmışsa vardır bir bildiği. 3 yıldır bez dim ! Tabaklarımın içinden çıkıyor,yatağımızda geziyor. Hatta çantalarımızın içine bile giriyor meret 🥺 binanın komple ilaçlatılması gerekiyormuş sanırım. Ay bir de çok çirkinler Allah affetsin .🥺