Nehirvesma 2,5 aylık bebeğim var emziriyorum. Diğer kızımda okula gidiyor. Biontec aşı olacağım emzirirken aşı olan var mı? Ne zaman aşı oldunuz acaba ?
mom6 Nehirvesma eşimin dükkanda çpk arttı hastalık bende ne olur ne olmaz belki bebeğimi beni korumada yardımcı olur diye oldum
gezentianne Nehirvesma Emziriyorum havacı oldugum için ilk olanlardan oldm Nisan ayında 2 doz biontech. O zamanlar cok bilgi yoktu 5-6 doktora sordum yabancı yayınları okudum.Antikorlar emziren annelerde sütten bebege de geçip onu da koruyor güzel bi avantaj aslında. Suan herkes oluyor hamileleler bile aşılanıyor cok düşünecek bişe yok bence🙈
Nehirvesma Deletedmom896 süt miktarın da azalma yada farklı bir sorun yaşadınız mı? Bebeğiniz kaç aylık
Nehirvesma mom6 bende kızım okula gidiyor sınıfı daha şimdiden kapandı 8 vaka var. Koruma amaçlı olmayı düşünüyorum ama erken mi bilemedim
Gsyasmin1905 bitterdelisi244 faz3 çalışması tamamlamamış kısa dönem yan etki geçiren bisürü kişi var kalp krizi vakaları arttı uzun vadede yan etkisi de belli değil bebeğe ne gibi zararı olur bilinmez ayrıca olanlar da covid oluyor herkes oluyor diye olmak mantıksız
hvvylmz Nehirvesma benimde bebeğim 2 aylık dün aşi mi oldum sinovac vuruldum geçen ay covit atlattığım için
Deletedmom65802 Nehirvesma 3,5 aylık bebeğim var doğum yaptıktan bi hafta sonra oldum doğum doktorum da yenidoğan doktorumuz da olmamızı önerdi bi sıkıntı yaşamadık çok şükür ☺️
elfeyllzdmr Nehirvesma oldum canım 2. Dozunu yeni oldum ilk 6 saat emzirmiyoruz öyle söylediler sıkıntı olmadı şükür