Arkadaşlar benimde 2 aylık bir bebeğim var gazdan defalarca hastaneye gittik karın röntgen çekildi full gaz eşimin arkadaşi bir ilaç önerdi tamemen bitkisel eczaneden aldık son olarak bunu deneyelim dedim sap simleks kullanıyordum o dönem sonra maflor verdi doktor ikisini bir kulanndim etki etmedi arkadaşı nurse codeks diye hır ürün var al dua edersin demiş aldık kullandık 1 tane bitti 2. Yi aldım çok çok etkisini gördük