324- Oglum 5 bucuk aylik fakat 2 saatte bir zorla 90 cc mama iciyo onuda zorla iciriyorum halbuki 2 aylik bebegin icmesi gerekn olcek sizin bebisleriniz kac cc iciyo nasil arttiricam nekadar daha fazla vermeliyim
NefesMaviDeniz 324- Bizim ikiz bebeklerimiz de 2 saat ara ile 90-120 arası bazen de 160 içiyorlar. Ama genelde 90cc içiyorlar. Ek gıdaya başladık biz 6.aylarındalar şimdi..fakat 5.ayların da tıpkı sizin bebeğiniz gibiydi..kilosu ve sağlığı iyiyse demek ki yetiyor.
324- selin-1903 yaa oylemi kafama cok takildi hatta bazen 20 cc birakiyo saatinimi uzatsam bilemedim bari 90 tam icsin diyorum
laliko35 324- doktora sorabilirsiniz aslında ben doğduğundan beri çocuk doktoru nasıl yonlendirirse hep öyle yaptım yani şuan emiyor da ama günde 1 2 defa mama veriyorum verdiğim zaman da saate dikkat ediyorum agladiginda başka bir sıkıntıdan dolayı ağladığını anlıyorum açlıktan değil yani
Ozge20oz 324- Her bebisin ayrı aslında böyle genellememek lazım zaten doktor yada sağlık ocağında ölçümleri yapılıyordur aksi bı gerileme olsa kilo ve boyda söylerlerdi
324- Ozge20oz gerilemesi 4 ayda vardi zaten bir ayda 300 grm almisti sonradan duzelmeye basladi tekrardan gerilemesinden korkuyorum belki yine az aldi oyuzden destek amacli sordum acaba iyimi artitrmammi lazim
Gulsenyilmaz 324- bizimkide 3aylik iki saate bir 120 içiyordu ama bu da iyi degil saatini uzatmaya çalıştım agliyordu sürekli sonunda 3 saate bir çıkarttım bence her bebegin farklı oluyor
324- Gulsenyilmaz peki hangi mama bazi mamalar doyurmuyo cunku mamayi degistirin bide doymuyosa aglar huzursuz olur. Mesela ben hipp kullaniyodum hic doyurmuyodu gecede surekli uyaniyodu simdi aptamile gectim budaha doyurucu
Gulsenyilmaz 324- cogu mamayi denedik aptalim cok gaz yaptı sma kullandik onda da aşırı kusma oldu bebelac kullanmaya başladık onda sıkıntı yok gibiydi baya stok yaptım bilseydim yapmazdım
Ozge20oz 324- kaç saatte veriyorsun saatleri bı ayarlarla midesii ufak ya birden rahatsız etmesin , en iyisini doktorlar bilir yinede mama mi yaramıyor acaba bazİ mamalar yaramiyo gerçekten sen git en pahalisini al iyi diye bebek kabul etmiyor
324- Ozge20oz mamaya yeni basladik 2 hafta oldu sutum kesildi. Suan 2 saatte bir aptamil veriyorum 90 zor iciyo ona kalsa 60 la doyacak simdi zamanini uzatmaya calisicam
324- Hilal365 bence ideal ben 2 saatte 90 zorla veriyorum oda birakiyo genelde 3 4 saate uzaticam saatlerini bakalim kac iciccek
Elvin12 324- bence iyi çünkü sık sık veriyorsun ben günde 4 defa veriyorum 120 cc içiyor ekstra anne sütü de içiyor
DBurcuE 324- İki saatte bir 90 iyi sanki ben de ogluma 3 saatte bir 150 veriyorum hemen hemen denk geliyor sizin verdiginizle.