Aysshn-123 ben nerem rahatsizsa, hacamatcim nereyi oneriyorsa orayı yaptırıyorum. Doğal tıbbın doktorları onlar da bi nevi❤️ İşin ehli, ağzı dualı Allah dostu birine yaptirmak çok önemli. Ama ilk yapışınızsa eğer, kalp hizasında sırt bölgenize yaptırın. Nazar, göz büyü herşey çıkıyor hafifliyorsunuz🥰🥰 Ben 6 ayda bir oraya muhakkak yaptırırım. Geri kalan bölgelere hacamatcim karar verir. Şifa olsun ❤️