Merhaba tatlı anneler,36 gün önce sezaryen doğum yaptım 3 gün önce pıhtıyla beraber siyah akıntım başladı ondan sonra baya ağrılı sancılı adete döndü çok fazla regl gazım var bebeğim 2 gündür çok huzursuz uyuyamıyor. Bu günde adet olmam normal mi? Lohusa kanaması gibi az değil baya hamile kalmadan önce nasıl adet oluyorsam şu an öyleyim bilen birileri yazarsa çok sevinirim