Darlingmom https://resmim.net/i/Gc7OH https://resmim.net/i/Gc487 merhaba kızlar iyi hafta sonları dilerim hepinize. Bu mantolardan hangisi güzel sizce aklımda iki tarz ve 2 renk var ama gönlüm ekruya daha bi ısınmış durumda. Sizce hangisini alıp pişman olayım çünkü hangisini alsam acaba diğerini mi alsaydim derim 🙄😁
Zeynep44ikra Darlingmom 1 çok asil hükümet kadın gibi .2 numara daha spor daha kullanışlı.bende de 2 modelde var canım 😊
elifineylulu Darlingmom bence bedeniniz uygunsa siyahi alın derim diğerinin temizliği de çok zor olur,hemde o modeller çok da sıcak tutmuyor bend aldim pişman oldum şimdi attığınız siyah gibi birşey alacam tekrardan
Efy Eğer çok kilolu değilseniz siyahı alın bence ben biraz yapılıyım aynısını denedim çok kötü durdu onun için söyledim :) ekrunun kullanımı zor olur sizin için sürekli yıkanacak birşeyde değil malum
Darlingmom Efy evet böyle düşünüyorum 65 kiloyum da boyum uzun değil 😅 bende sisman gostermesinden korktum
Tombikdonerartikcokpahali Darlingmom 1😂 bu arada seni baska bi uygulamadan taniyorum sanki e diye basliyor😁
Darlingmom Tombikdonerartikcokpahali ya telefonumu değiştirdim bi daha da giremedim o uygulamaya. Ben de hep senin profiline baktım sanki taniyo gibiyim diyorum konuşmuştuk demi Büşra misin 😊🤩
Tombikdonerartikcokpahali Darlingmom Ah evet canm benim o 😂 yaaa bende buralara sürgün edildim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Darlingmom Tombikdonerartikcokpahali ayy ya kaybettiğim eşyamı bulmuş gibi sevindim 😅😅 seb o zaman daha hamileyken bende şimdiye doğmuş müdür senmisindir diye emin olamadım. Nasılsın iyi misin bebegin kaç aylık oldu
Tombikdonerartikcokpahali Darlingmom Ah canm valla bende çok sevindim senin su minnak olmasa taniyamiycaktim 😊😍 iyiyim şükür canm bebegim 44 günlük oldu sen nasilsin iyimisin