Talhaninanasi Oğlumun ilk topuk kanında 5.5 çıktı tekrar verdik 5.68 yükseliyor dediler çocuk doktoruna yönlendirdiler pazartesi gideceğim başına gelen var mı internette zeka geriliği falan diyor kafayı yiyeceğim
Eymeninannesi12 Talhaninanasi yenidogan bebeklerde böyle oluyor hastaneye gidip damardan kan verdir benim oğlumdada yüksek çikti damardan kan istedi doktor çok şükür temiz çikti doktorumda dedi yeni doğan bebeklerde çok böyle oluyor
EJDERYAA Talhaninanasi bizde de yüksek çıkmıştı. bol bol emzir demişlerdi gittiğimde düşük çıktı korkma güzel anne 🥰
Zeynep44ikra Talhaninanasi yeni dogan bebeklerde oluyor bendede olmustu çok şükür 2.kanda normal çıktı
Melek-k Talhaninanasi üzülmeyin bir ilaçla düzene giriyor. Eğer tedavi olmazsa zeka geriliği yapar siz zaten takip ediyorsunuz ihmal etmiyorsunuz sorun olmaz
Talhaninanasi Eymeninannesi12 ay inşallah ya biz de kan vereceğiz pazartesi inşallah bir şey çıkmaz dua edin 🙏🏻😊
Melek-k Talhaninanasi ayrıca bizde de yüksek çıktı 3. Kez topuk kanı aldılar ve onda normal çıktı. Bebeğinizde sarılık varsa bu değerleri yanlış gösterebiliyormuş