Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏kızım 1 yaşında son 3 aydır sürekli tekrarlıyor ve tedavi görüyoruz. Antibiyotiği bitiyo sonra tekrardan baktırıyoruz temİzlenmiş diye kültürde bir daha üreme oluyor. Ne yapacağımız şaşırdık. Başka bir doktora mı gitsek başka bir tedavi yolu mu izlesek ? Bu durumu yaşayan oldu mu ? Nasıl atlattınız 🙏😔