Selam anneler dokuz aylık kızım var hem virüs hem de havaların soğuması ile eve kapandık çevremde kızımın yaşıtı olan bebekte yok o yüzden hep evdeyiz sürekli oyun oynuyoruz ama eve kapanmamıza özellikle kızımın akranı olmamasına çok üzülüyorum sizler neler yapıyorsunuz benim gibi olan var mı