basaktpe12 Kızlar oğlum 19aylık İshali vardı uzun sürendir geçmedi doktora gittik hastalıklı başlıyor dedi ilaç yazdı eve döndük bugünde öksürerek uyandı balgamı var ondan korktu heralde ağladı baya öksürük ve balgamı nasıl atarız ilacı da var
Su1 basaktpe12 bal limon ve toz zencefili karıştır günde 2 tatlı kaşığı içir öksürüğe çok iyi geliyor geçmiş olsun bir yaşından sonra içebiliyor
Su1 basaktpe12 şunuda yapabilirsin keçiboynuzu pekmezi zerdeçal ve tarçın karıştırıp içir en doğal olan bunlar
Ebrugzbk basaktpe12 sarımsak ve zeytinyagı kürünü tavsiye ederim sarımsaklı ezerek zeytinyagında bekletin ⅔ saat kadar uyku öncesi ayakaltlarına karışımın yagını sürün ve çoraplarını giydirin
Merve basaktpe12 kabuklu cevizin içindeki ince kabuğu kaynamış sıcak suya atın ılıyınca içirin. Anında kesiyor öksürüğü. Birde tereyağı eritip pekmezle karıştırıp verin. Çok geçmiş olsun