Ceriki_anne_oldu Bebeğim 37 günlük ve şimdiden 7 kiloyu geçtik. Size sorum şu; bebeğim nefes alıp verirken hırıltı gibi ses çıkarıyor. Doktorumuz kilolu olduğu için dedi ama aynı problemi yaşayan var mı merak ediyorum 🙄
benkullanici07 Ceriki_anne_oldu 37 günlük bebek 7 kilo mu cidden masallah subhanallah sadece anne sütümü? benim 4 bucuk aylik bebegim 6 bucuk kiloydu. Hıriltısı hareketsizlikten ve bence biraz kilodan olabilir hepmi hırıltı var belirli zamanlardami dikkat ettinizmi.
Rikaa Ceriki_anne_oldu alerji hirilti yapar ama kilosu cok fazla mamayi kesin risk teskil eder bu kadar kucukse bu kilo
Ebrulkkk Benim bebeğim 2 aylık iri bebek hırıltısı var ama kilosuyla alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü ilk kızımda da vardı hırıltı o minyon bir bebekti
Ceriki_anne_oldu Ebrulkkk hırıltı olduğu için acaba üşüttüm mü diye korkuyorum malum havalar soğumaya başladı artık. 😓
Odb 😁😁 maşallah ufaklığa doktorunuz gördüyse hırıltılıyken sorun yok. İlk iki ay oluyor. Kiloyla pek alakası olduğunu düşünmüyorum ama.
benkullanici07 Ceriki_anne_oldu hangi mama şaka mi yapiyorsunuz o kadar bebegin kisa surede bu kiloda olmasi normalmi kac kilo dogdu
Sinemhira Mâsallahhh benim 9 buçuk aylık kızımm 7 kiloo 😢😢 bak şimdi kızımaa üzüldüm cılızzz kalmş benim kizimm