Kızlar merhaba. Oğlum 58 günlük reflüsü olduğu için doktor ar mama kullanın dedi bebelac Gold ar (Antireflü) kullanıyorduk. İki gündür yapıamıyor kakasını bebeğim ama cok sancı cekiyor fitil yazdı doktor ama onu koyarken de cok ağlıyor içim parçalanıyor. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz 😔