UmmuGulsumunAnnesi gizemozdemir90 o bebeğinin gelişimine bağlı canım biz 4 ayımızı 3 gün önce doldurduk 3 gündür 4 numara kullanıyoruz şuan 7 kilo
elcn4139 gizemozdemir90 valla biz 6 bucukta gectik biraz buyuk oldu ama sonra hemen oldu. sleepy ama bizim bezden beze degisir kalibi vok buyuk bi bez degil