kızlar merhaba oğlum 1 buçuk aylık ve anne sütü içiyor yani sağıp veriyorum Malesef emmediği icin fakat bazen yeterli gelmiyor ve günde 1 veya 2 kere mama vermek zorunda kalıyorum. Bizim ciddi bir Gaz sorunumuz var nerdeyse hiç birşey yemiyorum sütümden mi kaynaklanıyor diye. Bazı arkadaşlarım Aptamili çok gaz yapar dedi. Sizin kullandığınız mama nedir veya tavsiye edebileceğiniz ?