Anneler 8 aylık olduk, iki uykuya erken geçeceğiz sanirim. Üç uyku yapmaya çalışıyorum ama oğlum üçüncü uykularıni saat 18.00 den sonra yapmak istiyor. Bende izin vermiyorum saat 19.30 a kadar oyalayip direk akşam uykusuna yatırıyorum. Yani zaten 18.00 de yatirdigimda da gece uykusuna geçiyor ben akşam bu kadar erken yatmasını istemiyorum. O yüzden sabah ve öğlen uykusunun arasını açmaya karar verdim. İki uyku yapan anneler saat kaçta sabah ve öğle uykusuna yatirdigini yazabilir mi? Birde sabah kaçta uyandigini! 😊