25 günlük bebeğim her beslenmeden sonra kusuyo, kusması sıkıntı değil biliyorum ama az buz değil bütün emdiğini aynen çıkarıyo. Haliyle yarım saat emdirme sonra altını değiştirme üstünü değiştirme kustuğu yerleri temizleme derken bi kez daha acıkmış oluyo ve sil baştan bi kez daha emdirme altını değiştirme… Tükendim bu döngüden şimdeden 🤦♀️ tekrar acıkıcak kadar kusması normal mi yahu? Ya da ben napıyım yarım saat değil 10 dk mı emziriyim napıyım 🤦♀️🤦♀️🤦♀️