Merhaba bir buçuk yaşındaki Kızımın yüzünde kırmızı.. Sivilce gibi kabarcıklar oluşuyor bir seneden beri iki tane dermatologa gittim verdikleri kremler işe yaramadı aklınıza gelebilecek en iyi nemlendiricileri kullandım daha sonra alerji doktoruna gittim alerji doktoru da kuruluk egzaması olduğunu söyledi Dermatologlar gibi. Kortizonlu iki tane krem verdi ayrıyetten günde dört kere nemlendirme mi söyledi yani bunuda kullandım işe yaramadı sizce doktorlar yanılıyor Olabilir mi? Larosh bioderma linola face en son mustela aldığım kremler :( Asla tamamen bitmedi çok az azaldığı zaman oldu o zaten hiçbir şey kullanmadığım da da oluyordu yani kremler hiçbir işe yaramıyor