Regen Baby plus anne yanı beşik satıyorum oğlum büyüdüğü için ben de başka bir şey alacağım bunu satıp. almak isteyen olursa iletişime geçebilir. Ürünün sıfırını inceleyebilirsiniz tamamen birebir aynı duruyor bende. https://www.e-bebek.com/baby-plus-safe-side-anne-yani-besigi-kahverengi-p-byp-ap8021703g/?gclid=EAIaIQobChMIxomHw-ig4gIVAcKyCh0aNgzbEAQYASABEgLaoPD_BwE
babygirlandmom Canım fiyat nedir kızım 7ay 9 günlük hala beşik alamadik uygun fiyataysa bakmam isterim emine27mehmet@gmail.com
Regen babygirlandmom bi bak canım istersen ürün bu. https://www.e-bebek.com/baby-plus-safe-side-anne-yani-besigi-kahverengi-p-byp-ap8021703g/?gclid=EAIaIQobChMIxomHw-ig4gIVAcKyCh0aNgzbEAQYASABEgLaoPD_BwE Senin içinde uygunsa fiyatı konuşuruz
babygirlandmom Regen baktımda canım zaten alış fiyatı pahalıymış 😕birde bize küçük olur gibi duruyor kızım biraz iri bebek ildeki aylarda küçük olur bence senin oğlun nakaratlık?
Regen babygirlandmom evet benim oğlumda iri baya yatağı yerinden sallıyor yani 6 aya girecek. Aslında çok kullanışlı anne yanı ama sizin bebek uzun sürekli kullanamaz büyükmüş zaten😊