Aysemirahalit İyi akşamlar ablalar 20 yasındayım ve 5 i bitirip 6 olmamıza cok az kaldı aceba şu havalarda mont giydi@rmeye devam etmeliniyim kalın bayada
GmzSnn Aysemirahalit mont yerine ince bi swit giydirebilirsiniz çok sıkı giyerse isilik olur kaşınır sürekli ağlar siz nasıl giyiyosanız onada o kalınlıkta giydirin
Tazeannecik Aysemirahalit ben bugun öğlen önce hırka giydirmiştim aonra fark ettim kş sıcak cıkardım. Zıbın ve ince bi sweet altında tek kat tayt. Akşam da çıktık hırka giydirmedim bu sefer zıbın ve sweet. Evde de sadece uzun kollu zıbın oluyor üstünde. Eskişehir de yasıyorum bende
Ozge_AyazEfee Aysemirahalit bence mont fazla olur, siz nasıl giyiniyorsanız ona da öyle giydirin çok çok isterseniz ince penye Bi yelek geçirebilirsiniz sırtına. Benim fikrim 🙄
Bisaniye Aysemirahalit merhaba Allah bağışlasın benim oğlum da 6 aylık ☺️ Normal ev kıyafeti üstüne ince ceket ya da serinse şişme yelek giydiriyorum ☺️☺️
Gzd Aysemirahalit hava kaç derece, mesela bugün 17 dereceydi istanbulda sabah içinde atlet üstünde uzun kollu ince bi badiyle dışardaydık, üstüne yelek aldım ama gerek kalmadı.
Nurdanhakan Aysemirahalit hırka mevsimlik ceketler anorak olabilir yada içi peluşlu kapüşonlu yelekler olabilir
Durumommy Atlet uzun kollu badi baharlık ince mont altı tek kat çok sıcak olursa sadece yelek Sıcak yaramıyor bebeklere terleyip rüzgara çıkmak daha çok hasta ediyor