Merhaba kızlar bebeğim 38 günlük kucağımda uyuyor yatırıyorum ağlıyor emziriyorum gazını çıkarmak istediğimde çıkarıyor sonra uyanıyor uyumuyor tekrar ağlıyor bende çıkarmadan koyuyorum geceleri 1,3 saat uyuyor ama gündüzleri hiç uyumuyor bişeyleri yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ama kucağa alışmaz diyor doktorlar neden böyle yardımcı olur musunuz ?