Bozzzzy
Evet 😃 Ama anlatması kolay oluyor. Şuan mesela yanımda olmayan post sahibine kalınlık derecesini anlatabiliyorum ben tog derecesi ile. Şimdi buradan gösteremem ki şu kalınlıkta bişey al diye. Ya da post sahibi bize bu kalınlık nasıl diye soramaz, yorum yapamayız yani dediğiniz gibi dokunmak görmek lazım 😃