Alptugmomy o zamam kendi deneyimime dayanarak yorum yapayım beki faydam olur
ben bir beden büyük alıyorum suan 2,5 aylık kilo nedeniyle 3-6 lar ya tam ya da biraz dar geliyor o yüzden bedenleri 6-9 aldım. Ekim kasım için kuması kadife aldım. Daha kombi yakmadık, yatarken hava soğuksa uzun zıbın değilse yarım kolla gitdiriyorum. Gece bacaklarını müslimle örtüyorum