Susuem canım benm son 7. Aya kadar normal doğum gözüküyordu yalnz 7mci aydan sonra bebeğim kilo almaya başladı 3.900 oldu ve baş cevresi 37cm di veyani kafamız biraz büyüktü ve karın cevremz geniştir. Ayla hoca normal doğumla cok zor olur riske Allah korusun omzu icerde kalablr ve kırıklar oluşablr dedi öle deyince mecburen elim kolum bağlandı sezeryan doğum yaptım. Sezeryan doğum anlatldgı gibi coookk korknc bişey degil. Ben maşallah aynı gün ayağa kalktım. Ağrılar oluyo mutlaka ama inan hareket ederek azaltıyosun onu da oyuzden Hic yatmadım. Hastanenin şöle Bi kötü tarafı var normal odalar ve sancı odası birbirine cok yakın aynı katta. O gün iki normal doğum yapan biri vardı inanlmaz sancıları vardı yalvarıyodu artık nolur beni alın sezeryana dayanamıyorum die tüm cığlıkları duyulıyordu. İster istemez etkileniyorum...onun dışında hemşireleri gayet ilgili alakalı👍cok şükür sağlıklı bi şeklde cıktık hastaneden suan 1haftalığız🙏🏻😊