Ayseecm benim hayalim hep 3 cocuktu ama 2 de kalacağız maalesef cünkü 2 sezaryenim var ama yaşayan bir cocugum var ve yaş oldu 30 Allah nasip ederse oğlum 2 yaşına gelince tekrardan düşünüyorum inşallah bir tane de kızım olur yani Rabbim gönlünüze göre versin aslında küçük kızınız 3 yaşına gelince 3. Cocuk bence mantıklı sanırım ben cok cocuk sevdiğim için böyle düşünüyorum 🥰