Ayseecm bence hic gerek yok iki tane saglikli evladiniz var.Kendinize yazik.Evet cocuk cok guzel ama sence de artik rahat etme zamanin degil mi ?Bu sekilde kendine ne kadar zaman ayiriyorsun.3.geldiginde ne kadar ayiracaksin.Kucugu 1′e gidecek asiri zorlanirsin beslenmesi ayri,dersi ayri.Digeri tam aktif olma yaslarinda olacak.Kucuk olan bebegin bide kolik oldumu hic birseye yetisemezsin.Suan hayal ettim de ordan oraya beynim yandi.Bence buyugu bi 8,9 yaslarinda olsun.Sizde rahat edersiniz.