Nehirimom kapalı kısmını kesiyorsunuz hava alsın diye, yerleştirip bez ile sabitliyorsunuz. Doktor gösteriyor zaten. Yerinden kayar pipiyi acıtır diye çok korktum ama kaymadı hiç. Yan yatarken de sıkıntı olmaz bence. Yalnız pişik olunca bardağı bıraktım. Pipinin beze denk gelen kısmına doğal vazelin sürdüm. Yapışma olmadı. Doktora danışarak yaptım tabi.