Eymenyekta benim kızım mama ağırlıklı besleniyo 4. Ay kontrolünde az kilo almıştı bende doktora söyledim ek gidaya başladık bir ay olucak nerdeyse
Ben ilk önce bir ximdik pirinç küp şeker kadar patates ve havucu hasladim süzgeçten geçirdim içine iki çay kaşığı zeytin yağı koydum onu verdim sonra bunlar sabit kalacak şekilde içinde diğer şeyleri ekledim ıspanak kabak kereviz mısır pırasa yeni birşey deneyince 3 gün verdim baktım tepki vermiyo o karışıma başka birşey ekledim mesela önce ıspanak denedim sonra elimde ıspanak vardı hala kabağa geçince havuç patates ıspanak ve kabak hasladim böyle böyle deniyorum
tadım olduğu için karnı doyacak kadar vermiyorum 3 kaşık 6 kaşık 10 kaşık çay kaşığı şeklinde ilerliyorum sonrada mamasını veriyorum normalde 90 iciyosa 60 mutlaka içmeli dedi doktor
Meyveye önce şeftali yada nektarinle başla dedi öyle başladım ama birkaç gün sadece dlsebze verdim sonra meyvede ekledim ogunlerine yani 4 ay 5 günlükken meyveye başladım 4 ay 1 günlükken sebzeden başladım