Merhabalar bebeğim 1 aylık oldu çok şükür. Başta sarılığı olduğu için geceleri sık sık kaldırıp emziriyordum. Şimdi sarılığı atlattık çok şükür size sorum Geceleri hala kaldırmaya devam etmeli miyim yoksa acıktıkça kalkar mı 1 aylık bebeğin uzun süre uyuması iyi mi