Gyl 11 günlüğüz 3 .günden beri sarılık bebeğim . 18 e çıktı sarılığı halen 11 gündür hastenedeyiz. Üzüntüden sütüm gelmiyor. Yavruma biberonla süt ve mama veriyorum. Birde doktor Abo kan uyuşmazlığı var dedi. Kan değeri 10 sınır 7 imiş. Bilmiyorum ne yapacağımı çok kötüyüm . aynı durumu yaşayan varmı yardım edin lütfen
Reyna Gyl evet benim de bebeğimle aramda vardı ben 0+ bebeğim b+ di sarılığı 1 aydan sonra azalmaya basladı benim oğlumun ki 14 e kadar çıkmıştı sınır 16 bu arada 7 değil 16 olunca hastaneye alıyorlar ben 2 saatte bir sütümü sağıp biberonla veriyordum çünkü memede uyuyakalıyor içmiyordu uyaandırmakta çok zorluk çekiyordum yeri geldi topuğunu bile cimcikledim uyandırmak için ama mutlaka 2 saatte bir besledim
Vuslat23 Korkma benımde oldu 1 gece yattı , 21 e kadar cıkmıştı , bol emzırdım 1 haftada mama verdım gectı
Gyl Stresten sütüm gelmiyor birde kansızlık başlangıcı diyorlar . Bebeğim hareketleri gayet iyi fakat iş emmeye gelince emmiyor sürekli ,buda sütümü kesti. İnşallah düzelir. Yavrucağım her yeri iğne yeri ile doldu