Kaderiko geçmiş olsun bende yaşamadım kızımdan önceydi canınızı sıkmayın tüplere zarar falan verdiyse temizlenmek gerekiyo doktorunuza güveniyorsanız sıkıntı yapmayın,bende kürtaj oldum ve sol tüpüm alındı mesela doktoruma güveniyorum bu konuda,başka bir tanıdığım ilaçla dusurmustu ama onu ki yeniydi benim zaman geçmisti üstünden adetli sanıyordum kendimi fakat bayılmalar başlayınca anlaşıldı hemen kürtaj korkmayın Allah yardımcınız olsun