ECAA benim de oğlumun burun akıntısıyla başladı, dediğiniz gibi keyfi yerindeydi burnu akıyordu arada Allah Allah dedim. birkaç gün devam etti (3-4gün) sonra ateşlendi, kontrol altına alabildik 38i geçmiyordu, ama gecesinde 39a çıktı korktuk. Hemen duş aldırdık dolven içirdim acile gittik. Boğazları kızarmış ateş 3 gün sürer dedi günde 8kere burnunu temizleyin serum fizyolojikle dedi döndük. Ama dönünce devamlı ateşi çıktı dönüşümlü calpol dolven verdim, öksürükte başladı böyle balgamlı öksürük olur sökülmez ya öyleydi dolu dolu. Hiç beklemeyelim dedik kendi doktorumuza gittik aşırı geniz akıntısı var aşağı inmesin dedi antibiyotık başladık. Öksürük şurubu verdi bitkisel. Çok şükür antibiyotikle beraber oğlum kendine geldi. İki burnu tıkanmıştı ne uyuyabiliyor ne emebiliyordu hep ağladı ağladıkça tıkandı. Bütün bebişler iyi olsun inşallah. Doktorumuz ciddi bir salgın var dedi bu kış kendinize çok dıkkat edin diye uyardı. Ve gerçekten foruma giriyorum 10kişiden 7si bu şekilde post açıyor demek ki baya yayılmış :((