Kızlar merhaba 1 yaş 19 günlüğüz fakat iştahımız yok sabah kahvaltılarını zar zor yapıyoruz öğlen deseniz çorba içmemiz tamamen fiyasko ara öğünlerinde yoğurt yedirmeye çalışıyorum ama o da ayrı olay akşam bizimle beraber masada yemesi için çizgi film açmamız lazım dalarsa bi ihtimal iştah açıcı şurup veriyorum ama ona rağmen zor yiyoruz ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz ? Ve bu arada emmeye devam ediyoruz ama sütüm ne kadar eskisi gibi doyurucu bilmiyorum