Merhaba herkese sezaryen doğumdan sonra karın egzersizi yapan oldu mu acaba aranızda? Doktorunuz bir zaman önerdi mi örneğin ameliyattan şu kadar sonra egzersiz yapabilirsin gibi. Bir de karıb egzersizi spor yapanlar varsa sonuç aldılarsa deneyimlerinizi anlatırsanız sevinirim. Kilo almadım ama göbeğim çok gevşek😑🤦♀️ Korse de takmadım