mry_klc Her yolu deneyip bebeğimi asla emmeye alıştıramıyorum son çare belki akışı yavaş kendi çektikce gelen biberon kaldı kullandığınız bu şekilde fayda gördüğünüz bi marka var mı
mry_klc Nefiseee bebeğin kendi çekitkce geliyo dimi benim bebeğimin tek sıkıntısı çekip emmemesi eds aldım ama çekmiyo çekse bi kere alışacak
mry_klc 1prens1prensesannesii yarı lansinoh yarı avent yazılmış sanırım lansinoh alıcam siz kullandınız mı acaba
1prens1prensesannesii mry_klc evet oğlum 4 aylıkken başladım mamaya. 17 aylık hala mama meme gidiyor hiç meme reddi yaşamadım. Kızım 1 aylık. Mama takviyesi yapıyorum. Ona da lansinoh aldım. Meme reddi yaşamıyorum şuan
Mommy_bee mry_klc 3 markayi karma kullaniyorum ama lansinoh en iyisi bence. Silikon göğüs ucu denediniz mi?
Yusufsmom Kesinlikle lansinoh yavaş akışlı alın derim çektikçe geliyor meme reddi yaşamanız düşük bi ihtimal biz yaşamadık çok şükür