lidyahsn Aptamil kullanıyorduk çok köpürüyor diye hippe geçtik. 2 gün içinde kabız oldu bir de aptamil de bukadar acıkmıyor du saati dolmadan mama aramaya başladı. Siz de kabızlık yaptı mı nasıl memnunmusunuz
lidyahsn PirayeMom doktor hipp ve sma önerdi o yüzden geçtim ozaman sma deniyeyim ben de onun fiyatı nasıl peki