Aleynaates Aranızda erken sünnet ettiren varmı ? varsa eğer nasıl bir iyileşme süreci geçirdiğini anlata bilirmi?
Berra01 Aleynaates 4 aylıkken ettirmiştik bir haftada iyileşmişti ilk gün bizim için stresli zordu sonra alıştık rahattı bebeğimde iyiydi bir hafta doktorun yazdığı kremi kullanmıştım onda ağrı kesici de vardı sanırım ağrısı huysuzluğu olmamıştı.tam zamanında yaptırmışsınız hareketlenmeden sonra daha zor olurdu ilk birkaçgünü atlatırsanız rahatlarsınız üç gün sonra zaten iyileşmeye başlıyor
tansu122 Aleynaates 1 aylıkken yaptırdık 3 güne toparladı 1 haftaykende tamamen iyileşti hiç paniklemeyin. Bezini sık değiştirdim her değişmesinde de kremledim yapışma vs olmasın diye bardak falan koymadık
Miraycannnn Aleynaates bizde 3 aylık yaptırdık doktorumuz sünnetten önce ağrı kesici fitil vermişti 6 saat sonra biz verdik evde ilk gün zorladı snra bişi kalmadı 10 gün snra dikişleri attı rahattı krem sürdük sürekli krem şanti sıkar gibi bocaladık yapışmadı bezine 🤗
Aleynaates Berra01 sünnet bölgesine bardak koymuşmuydunuz yoksa tedavi olarak sadece krem mi kullandınız
ipekay33 Aleynaates biz 2 aylık iken yaptırdık hiçbir sıkıntı çekmedik ağrı kesici antibiyotik yazmıştı doktorumuz ilk gün onu verdik sadece bardakta koymuştuk bezine yapışmaması için ama 2 gün sonra onuda çıkardık
Berra01 Aleynaates bardak doktorum koy dememişti ben burdan duyup ilk gün koymuştum bezin içinde kaymıştı morartmıştı hemen çıkardım bidaha koymadım
Aleynaates İlk üç gün bardak kullandık kakasını yapınca bulaşıp mikrop kapmaması için , dün gece koymadım sabah bezin alırken ucu sanırım beze yapışmıştı hafif kanadı o yüzden sormak istedim
Bugra2020 Aleynaates merhaba. 🌸 ben 5 aylıkken yaptırdım hareketli bir bebekti zordu ilk gün 2. Gün daha hafiflemişti sünnet kilodu almıştım o kadar rahat etmiştim ki ben bardakla hiç yapamadım eziliyor ya sübnet külodu 2 tane aldım yıkayıp diğerini takıyordum
YigitiinAnnesii Aleynaates 4.5 aylikti iyiki erkenden yaptırmışim 3gunde toparladı ilk gün zaten sarılı kalıyor bol bez bağladım ertesi gün bandaj çıktı şişlik falan vardı krem sürdük 3 gün zaten 3gun kremini sürdüm bende sonra banyo yaptırdım 3gun sonra 1 hafta sonra kontrole gittik 1 2 haftada geçti ama ilk gün ağrısı olur calpol vermiştik
1bocek1cicekannesi Aleynaates 2.5 aylık yaptırdım sadece ilk idrarında ağladı doktor antibiyotik krem verdi 5 gün sabah aksam onu kullan dedi. Sadece o kadar bardak vs koymadım kendi idrarı amonyak oldugi için iyileşmesini hızlandırdı 2 hafta sonra da hiç biseyi kalmadı dikisleri düştü yüz üstü koydum falan sorunsuz geçmişti bizde
anne0666 Aleynaates oy maşallah bı kaç güne iyileşir banyoyu ısıt küvete ılık su köy bebiş otursargisi düşer sünnet kulodu alma karton bardağı kes yumuşak yerini etine değecek yeter köy bez yapismasin öyle öyle gecdigini goruursn