Merhabalar oğlum 3 ay 16 günlük. Daha öncede post açmıştım, kilosu düştüğü için doktor mama başlamamı tavsiye etmişti. Bir kaç gündür mamayı deniyorum ama olmuyor😓 biberon almıyor, kaşık biberonla diliyle itiyor zorlayınca genzine kaçıyor. Zaten meme reddi yaşıyorduk son 1 aydır, sadece uyurken emiyordu. Şimdi bu zorlamalar sonucunda hiç emmiyor, uyumakta istemiyorum ağzına dayıyorum diye 😭 doktor mama değiştirtti ama yok. Bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman geçecek 😭