Sevgi1 2 ay olacak başta iyiydi karnım zayıftı bı kaç haftadır şiş gibi karnım hep sezeryanla mi ilgili bu acaba sizde öyle oldu mu acaba geçecek mi
Karakiz Sevgi1 cnm 1 senede olsa karinda sislik oluyo bide lavabiya cikamadigindnda olur bnm oyle 2.cocuktn sonra kabizlik var esim aktarlardn bi cay aldi siskinlik kalmadi fazla
Minamerve Benimde 4 ay olucak bikaç gün sonra karnım hala şiş ve adet olamadım hala nasıl yapsam bilmiyorum neyle gider bu şişlikler