Kbr_ea Kızlar bebeğim 8,5 aylık örümceğe koyduk hiç hareket ettiremedi. Normal mi😣 örümcek yüksek mi geliyor diye düşündüm. Ayağı tam uzatınca değiyor yere. Sizdeki örümceklerin yüksekliği kaç cm? Yardımcı olursanız sevinirim -
semaahmet Kbr_ea ilk defa bindiyse normal cnm benim oğlan da yapmıştı öğrendiğinde zor tutuk onu uçuyordu resmen😁
Kahvegerek Kbr_ea bizde koyduk örümceğe hareket etmedi üstünde ki oyuncaklarla oynadı. Bi zaman sonra ben aldım içinden çünkü dağıtmadığı yer kalmadı her yere giriyor onunla 😂 bi zaman sonra alışır
Mirka8696 Kbr_ea ayak tabani da değiyor mu yere? Bide halilari kaldirip oyle koyun halida hizli gidemeyebilir. Benim kizim alistigi halde kalin halilara denk gelince yavasliyor biraz ama halisiz yerde ucuyor masallah😁 parmak ucu degilde ayak tabani komple degmesi lazim. Örümceğin altında yukseklik ayari var ordan ayarlayin gerekiyosa
birfincantuzruhu Kbr_ea bende 8 aylıkken koydum ama sıkıntı olmadi ordan oraya gitti yüksek olabilir koyduğunuzda parmak uçları değiyorsa sadece yüksek olabilir
semaahmet Kbr_ea bir iki kere bbiz ittik kızım oglumi öyle böyle derken alıştı kendisi ama fazla binmesi benimki
Kbr_ea Mirka8696 evet yüksekliği şuan tekrar ayarladım şuan uyuyor birazdan deneyeceğim inşllh bu defa olur😊 tavsiyeleriniz için teşekkürler☺️☺️☺️
semaahmet Kbr_ea binmiyorlar emin ol ben sadece isim olduğunda koydum sonra sıkılıyor hemn dah sonra emekledi şimdi gidiyo heryer kalkiyo adım atiyo baya iş başıma sardı😁😁
Morfrenk Kbr_ea önüne çok dikkatini çeken bir şey koyun onunla ilerleyebildiklerini farketmiyolar, farkettiği an zaten durduramicaksınız🙈