Merhaba anneler
Benim miniğim 9 aylık olucak ve mama yiyor ek gıda az yiyoruz sürekli mama istiyor normal yemek yapıp veremiyorum istemiyor az birşey yiyor sonra ağzını kapatıp başını çeviriyor çorba yapınca yiyor ama 2 3 kaşık anca 1 kaseyi yiyemiyor . Ama sabah kahvaltılarını güzel yapiyor degisik değişik yapıyorum yiyor üst dişimizin ucu çıktı çıkacak inşallah ondandır bu istahsizligi diye umuyorum..
Doktora gidicez zaten Perşembe günü
Benim gibi böyle durum yaşayan varsa lütfen yardımcı olabilirmi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙏🙏🙏