1anne1yavru Kızlar benim genital bölgemde aşırı kaşıntı var doktora gittim ZALAIN tek kullanımlık fitil verdi ama ben emziriyorum demeyi unutmuşum kullanan veya bilgi sahibi olan var mı aranızda emzirirken kullanılır mı
Duygu444 1anne1yavru hamileyken kullanmıştım hamileyken riski olmadığına göre emzirilirkende kullanılır diye düşünüyorum ama benim şahsi fikrim
1anne1yavru Duygu444 ay hamileyken taytlarımın ağını yırtmıştım kaşıntı dan sonra hafifledi ama geçmedi