selin-1903 Ayaklarının altına zeytinyağı sarimsak kürü sürüyorum bas ucuna karanfilli soğan koyuyorum yok hala hiriltisi öksürüğü geçmiyor otri bebenin fizyolojik suyunu kullanıyorum ama tüpün yarısını kullanıyorum tamamini mi sıkmam gerekiyor acaba çekince mukus geliyor ama bilemiyorum ya başka alternatif neler yapabilirim 6 aylik olmasına 3 gün var bu arada dr gittim birsey vermedi
2minosprenses selin-1903 ya bu doktorlar neden soguk alginligi ilaci vermiyorlar acaba ben anlamiyorum yazik cocuga ya allah sifa versin 💜🧚♀️🙏
lidyahsn 2minosprenses benim bebeğim 3 aylık öksürük için şurup verdi 7 gün kullanılacak normal de verilmiyor mu bebeklere ilaç
selin-1903 lidyahsn biz 2 hafta öncesinde idrar yolu enfeksiyonundan 10 gün yattık orada çok serum ile antibiyotik aldık sanıyorum çok fazla ilaç aldı diye vermek istemedi
selin-1903 Vuslat23 merhaba nane çayını icirdim simdi de bir çay bardağı içti resmen suyu bu kadar sevmiyor gün içinde bir kere vermem yeterli mi inşallah ise yarar duacıniz olucam
Vuslat23 Ben 2 bucuk aylıktı verdım sabah aksam , 3 damlada lımon koy ıdrar enf da önlüyo lımon, bıberon alıyorsa bıberona koy bır ıcımde bıtırıyo su sanıp :)
Vuslat23 selin-1903 bırde uyutmadan ver, Allahım iznı ile bırsey olmaz , bol su verkı boğazı temızlensın