arimbalim_248 oğlum 13aylık yürüdü canım eli kulağındadır senin de aynılarını yapıyordu çünkü, üzerine çok düşme. Kalsiyum iğnesi mi yaptır diyorlar deli mi onlar ya bebek bu her bebeğin yürümesi konuşması herşeyi farklıdır, ayrıca doktor zaten tahlillerinde bir eksiklik varsa seni yönlendirir her türlü.
Birde eşinle oyunlar oynatın bizde çok etkili oldu eşinizle karşılıklı oturun biraz mesafe bırakın bebeğinizi ortaya geçirin sırayla oyunlar oynayıp şarkılar söyleyerek kendinize çağırın, alkış tutun vs.