Balkizinannesitugce Adana da oturuyorum bir türlü kış gelmedi kızıma bir çorap bile almadim hemde öncelikleri başka şeylere verdim toplamda bin dörtyüz lira tutuyor ne kadar pahalı herşey sonuçta bir sezonluk giyecek uyguna hemde pamuklu nerden alabiliriz
Ygtakn Balkizinannesitugce valla herseu öle pahalı ki minicty diye yer var ordan aldım interneten söyledim kampanya vardı fakat kalbı biraz kücük alcaksanız
Dmt-01 Balkizinannesitugce adanada cem bebe diye biyer var instagramda sayfasıda var uygundu oranın fiyatı oraya bakabilirsiniz
Damalakkoo Balkizinannesitugce canım hm mağazasının uygulamasını indir orayı takip et bazı günler indirim oluyor ben seneye yazlıklarını çat pat aldım tişörtler 10 liraydı 10 çift çoraba 10 lira verdim . Daha önce lcw ve evebekten alırdım şimdi herşey uçmuş çok pahalı
Tugce Damalakkoo kalitesi tartışılmaz. Kampanya takip edince çok iyi oluyor, başka yerden alamaz oldum kalitesi sebebiyle
Busravebebegii Balkizinannesitugce lcw nın outlet mağazalarını bulabilirseniz cok uygun oluyo yada e bebek indirimi takip edin trendyoldan falan cok cok daha uygun ama kesinlikle lcw o kadar zamlanmış ki alınmaz ordan
Balkizinannesitugce Busravebebegii ben doğduğundan beri sezonluk alıyordum cirapi dan tokasina kadar her sezonun başında alıp bidaha alışveriş yapmıyordum bu sene ne olmuş lcw ye anlamadım modelleride hoşuma gitti ama ucmus