busrayldz61
İlk 4 ay bebeklerin patronluk dönemi diye adlandırılır.
Benim oğlum da o aylarda öyleydi, çoğu kez kucağımda uyurdu, yerine bırakınca uyanırdı. Ben de çoğu kez kendimden ödün verip saatlerce kucağımda uyuturdum, en azından uykusunu alsın diye. 4.ay atağından sonra uyku eğitimine başlayın derim, ileride çok rahat edersiniz.