Ebruferit 2 ay 14 günlük bebeğim var 2 gündür büyük tuvaletini yapmadı neden acaba ikinma durumu da yok kabin falan değil
Mervebtnrr Ebruferit sadece anne sutu ile besleniyorsa 10 güne kadar normal karşılıyor doktor ama meme+mama ile besleniyorsa en fazla 1 hafta şuan normal yani cnm
Burcu35 Ebruferit Anne sütü alan bebeklerde normal karşılanıyor ama göbeğine bacaklarına masaj yapabilirsin bide öyle dene canım
Ebruferit Oaoa evet sadece anne sütü alıyor önceden hep ypardi günde 3 defa şimdi biran da yapmayınca merak ettim
Ebruferit Mervebtnrr sadece anne sütü alıyor ama öncesinde yapıyordu 3 kere şimdi yapmayınca merak ettim
Miniktavsan Ebruferit sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyo doktorlar. Sen kendin kuru kayısı falan ye canım sütünden ona da geçer iyi gelir 🙏🏻 bide çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin
Duysel Hiç merak etmeyin gittiğim çocuk uzmanı oğlunun 9 günde bir Kaka yaptığını söylemişti benim de 7 günü bulmuştu bir damla verdi şimdi 4. Günde yaptı 👍