birfincantuzruhu ne demek 😊
kekini pandispanyamsı yapıyorum ama çok da pandispanya sayılmaz çünkü yağ ve süt de koyuyorum.. sadece yumurtaların beyazını sarısını ayırıp çırpıyorum..
🌸malzemeler
3 yumurta, 1 sb şeker, 1 sb süt, ¾ sb yağ, 1 veya 2 paket kabartma tozu(kekiniz kabarıyorsa 1 yoksa 2 katın hileli 😁) 1 paket vanilya, 2.5 sb un.. yumurtanın beyazını ve sarısını ayrı kaplara alıyorum şekeri paylaştırıyorum beyazı kar beyazı olacak, sarısı da köpürecek kadar çırpıyorum, sarısına sonra yağı ve sütü ekliyorum. Ardından unu ve kabartma tozu vanilyayı ekliyorum. Yine mikserler güzelce çırpıyorum. Sonra spatula yardımıyla yavaş yavaş kar beyazı karışımı ekliyorum 3-4 seferde yedire yedire karıştırıyorum.. sonra kelepçeli kek kalıbında pişiriyorum.. böyle uğraşmak istemezseniz direk normal kek de yapabilirsiniz hiç farketmez.. 180 derece fansız ayarda 35 dakika pişiriyorum hiç fırını açmadan bu durum da fırına göre değişir